Γιατί το νέο Mitsubishi L200 έχει δύο τάπες;

i-news24
Read Time:1 Minute, 51 Second




Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει ένα πορτάκι τάπας ρεζερβουάρ για τον ανεφοδιασμό με καύσιμο, όπως αντίστοιχα ισχύει και με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να γίνεται η σύνδεση με την πρίζα. Αυτά που έχουν δύο πορτάκια είναι τα Plug-in hybrid, καθώς η μία είναι για το καύσιμο και η άλλη για το ρεύμα.

Δύο πορτάκια από την πλευρά του οδηγού και στα τοιχώματα της καρότσας έχει και το νέο Mitsubishi L200, χωρίς όμως να είναι Plug-in hybrid, αλλά αμιγώς πετρελαιοκίνητο. Σίγουρα αυτό είναι κάτι που προκαλεί την περιέργεια, από την στιγμή μάλιστα που στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει ένας μοχλός για να ανοίξει το ένα πορτάκι. Αυτός χρησιμοποιείται για την τάπα του ρεζερβουάρ για το πετρέλαιο, ενώ κάτω από το στόμιο του «Diesel» βρίσκεται ένας άλλος μοχλός που γράφει «AdBlue». Εφόσον τραβηχτεί, ανοίγει το δεύτερο μικρότερο πορτάκι για να γίνει ανεφοδιασμός με το AdBlue.

Για όσους πιθανώς να μη γνωρίζουν, τα σύγχρονα αυτοκίνητα ντίζελ μοντέλα διαθέτουν στην πλειοψηφία τους το σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής μείωσης (SCR). Αυτό μετατρέπει καταλυτικά το ΝΟx (οξείδια του αζώτου) σε άζωτο και νερό χρησιμοποιώντας σαν αναγωγικό μέσο, το διάλυμα ουρίας (AdBlue). Στον πίνακα οργάνων υπάρχει ένας σχετικός δείκτης για το AdBlue, που δείχνει τη στάθμη και την αυτονομία. Αν αδειάσει και δεν γίνει ανεφοδιασμός, τότε το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ξαναεκκινηθεί αφού κλείσει ο κινητήρας με το κλειδί ανάφλεξης (ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα με AdBlue).

Πληροφοριακά, το νέο Mitsubishi L200 με το πολύ εντυπωσιακό εμπρός τμήμα του αμαξώματός του, διατίθεται με επιμηκυμένη καμπίνα και διπλή, μόνο με τετρακίνηση και σε τιμές που ξεκινούν από 29.500 ευρώ. Την κίνηση του L200 αναλαμβάνει ένα σύγχρονο 4κύλινδρο 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο πετρελαίου 2.268 κ.εκ., υπερτροφοδοτούμενο, common rail, άμεσου ψεκασμού και με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Η απόδοσή του φτάνει τους 150 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 400 Nm στις 1.750-2.250 σ.α.λ. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Mitsubishi ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δλ. και τελική ταχύτητα 174 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση από 8,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 226 γρ./χλμ.

The post Γιατί το νέο Mitsubishi L200 έχει δύο τάπες; appeared first on AutoGreekNews.

Γιώργος Καλαϊτζής

Next Post

Golf R vs AMG A45 S: Η μάχη των Drift Modes (+video)

Το Ford Focus RS μπορεί να μην είναι πια κοντά μας, όμως η κληρονομιά της 3ης γενιάς του είναι ακόμα εδώ. Και θα μας απασχολεί για χρόνια ακόμα, αν κρίνουμε από την επιτυχία τόσο της Mercedes-AMG A45 S, όσο και την προοπτική αυτής για το νέο VW Golf R. Τα […]
Αρέσει σε %d bloggers: